Tågkaos och dan före dopparedagen

Tycker verkligen synd om alla tågresenärer just nu.
Inte nog med att man ska hantera den vanliga julstressen så är tågen inställda och det är problem hela tiden med sj. Fruktansvärt tråkigt. Det måste vara väldigt frustrerande att stå på tågstationen och inte veta när man kommer iväg?

Man tycker ju också att de borde ha lärt sig från förra omgången då det var sådan här vinter men inte då.
Tågtrafiken blir som förlamad så fort det kommer minsta lilla snö.

Det blir väl så att några åker med bil och andra härdar ut.
Vi får bara hoppas att ni alla kommer fram innan det är julafton.

Idag har jag roat mig med massa pappersjobb. Okej roa är väl det minsta man kan säga om det, jag har väl sysselsatt mig med det. För att sälja dagen före julafton är väldigt svårt så man fokuserar på annat istället.

Jag ska tillbringa kvällen med väldigt trevlig sällskap, lite mat och massa kärlek.
Uppesittarkväll med svärföräldrarna. Riktigt mysigt.

Men innan dess så ska man ju slå in en hel del julklappar också. My god.
Det är rätt mycket papper som går åt denna tid av året kom jag på.
Lite nervös att den största och mest speciella julklappen inte hinner anlända men man kan hålla tummarna tycker jag i alla fall att även det går vägen.

Julgran

Under mellandagarna kommer ni varje dag finna ett par inlägg här på bloggen med lite blandade bilder och annat trevligt.
Jag och Maria kommer att hjälpas åt att lägga upp olika inlägg.

Nej nu ska jag återgå till mitt och jag hoppas att ni alal som är ute på vägarna tar det lugnt i trafiken och värnar om era medtrafikanter.
Till alla er där ute som bara väntar på att tomten ska komma och på julmaten.
Ta riktigt god hand om er och era kära nu.

En riktigt god jul till er alla önskar jag.

//Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0