Ett bra filmtips

Ja jag måste bara ge ett väldigt bra filmtips.
Som de flesta i min omgivning vet så är jag en stor sucker av skräckfilmer.
Ja filmer överhuvudtaget.
Häromdagen såg jag Paranormal Activity 2.
Jag hade för inte så länge sen sett den första filmen och tyckte den var väldigt bra.
En lite Blair witch känsla med handhållen kamera.
Ett överraskande och bra slut på den filmen.
Så då såg jag den andra filmen.
Och det var väldigt bra.
Inte nog med att man fick veta mer om historierna kring fenomenet.
Men skrämmande och bra handling.
Den blev ännu bättre då man vävde ihop handlingarna med den första filmen på ett väldigt bra sätt.
Fanns ett par sådana där "Dra efter andan" sekvenser så jag tycker verkligen ni ska gå på den filmen om ni har möjlighet.

Trailer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0